۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
گردش مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مسکن ملی/مرحله دوم ثبت نام بعد از انتخابات مجلس
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

گردش مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی مسکن ملی/مرحله دوم ثبت نام بعد از انتخابات مجلس

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۱۰۰ هزارمیلیاردتومان گردش مالی ایجاد می کند گفت:در مرحله‌ اول ثبت نام مسکن ملی ۲۴۰ هزار ثبت نامی داشتیم که ۵۸ درصد واجد شرایط انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار، محمود محمودزاده در همایش طرح اقدام ملی مسکن از امضای سه تفاهم نامه به منظور تسهیل در اجرای طرح اقدام ملی برای تولید مسکن خبر داد و گفت: بدون در نظرگرفتن قیمت زمین، طرح اقدام ملی مسکن بیش از ۱۰۰ هزارمیلیاردتومان گردش مالی ایجاد می کند و در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تاثیری بسزایی می تواند داشته باشد.

وی در خصوص جزئیات این تفاهمنامه گفت: در موضوع تخفیف و تسهیل در صدور پروانه ساخت، با سازمان نظام مهندسی ساختمان برای ارایه خدمات مهندسی، با شرکت تهاتر ایرانیان برای تامین مصالح نیز توافقات خوبی شده است و قطعا این تفاهمنامه می تواند به شکل قابل توجهی در کاهش قیمت تمام شده مسکن ملی موفق عمل کند.

به گفته وی، تفاهم‌نامه‌های امضا شده موجب کاهش ۲۵ درصدی قیمت تمام شده مسکن برای متقاضیان طرح اقدام ملی خواهد شد. 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در مرحله‌ اول ثبت نام مسکن ملی ۲۴۰ هزار نفر ثبت نام کردند که  در این مرحله ۵۸ درصد واجد شرایط انتخاب شدند که استان‌های اردبیل و خراسان جنوبی بیشترین ثبت نامی ‌ها و سمنان و خراسان شمالی جزو کمترین ثبت نامی‌ها بودند.

محمودزاده ادامه داد:مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی بعد از انتخابات مجلس انجام خواهد شد.

کد خبر: ۵٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha