۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کاهش پروازهای خراسان جنوبی/ بلیط گران شد
مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی:

کاهش پروازهای خراسان جنوبی/ بلیط گران شد

بیرجند- طهماسبی،مدیرکل فرودگاه های خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش ۱۰درصدی قیمت‌ بلیط پروازهای فرودگاه های خراسان‌جنوبی، گفت: دو شرکت هواپیمایی پروازهای خود به فرودگاه‌های استان را لغو کرده‌اند.

عظیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: مشکل لغو پروازها که از دیرباز یکی از مشکلات خراسان‌جنوبی بوده است باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دو شرکت هواپیمایی پروازهای خود به فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی و یا از فرودگاه‌های استان را لغو کرده‌اند، بیان‌کرد: در حال حاضر مجموع پروازهای رفت و برگشت به فرودگاه و یا از فرودگاه استان به ۱۸ پرواز کاهش یافته است.

طهماسبی ادامه‌داد: مشکل لغو پروازها یا کمبود پروازهای خراسان‌جنوبی با راه‌اندازی یک شرکت هواپیمایی در استان رفع می‌شود، ادامه‌داد: تحقق این موضوع با خرید سه هواپیما و پیگیری مسئله از سوی مسئولان امر صورت می‌گیرد.

وی افزود: هر چند راه‌اندازی یک شرکت هواپیمایی و خرید هواپیما آن هم در این شرایط اقتصادی فعلی بسیار سخت است ولی وقتی در سایر استان‌ها این اتفاق در سال‌های گذشته رخ داده برای خراسان‌جنوبی نیز محال نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیط پروازهای خراسان‌جنوبی گفت: از آنجایی که شرکت‌های هواپیمایی هزینه‌هایشان را بر اساس دلار پرداخت می‌کنند دلایلی برای این افزایش قیمت دارند.

طهماسبی اظهارکرد: از ۱۸ پرواز از فرودگاه‌های خراسان جنوبی( فرودگاه های بیرجند و طبس) در طول هفته ۱۴ پرواز به تهران و چهار پرواز نیز به مشهد صورت می گیرد.

کد خبر: ۵۸٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha