۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
شرط باز ماندن واحدهای صنفی پایتخت رعایت کامل پروتکل‌ها است
در گفتگو با بازار؛

شرط باز ماندن واحدهای صنفی پایتخت رعایت کامل پروتکل‌ها است

تهران- نوده فراهانی، رییس اتاق اصناف تهران با اشاره به اینکه گروه سه و چهار اصناف همچنان تعطیل خواهند بود و مشاغل گروه یک و دو از فردا فعالیت می‌کنند، گفت: شرط باز ماندن واحدهای صنفی پایتخت رعایت کامل پروتکل‌ها است.

قاسم نوده فراهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، در خصوص بازگشایی‌هایی که از فردا پانزدهم آذرماه انجام خواهد شد، اظهار داشت: شرط بازگشایی واحدهای صنفی رعایت کامل پروتکل‌ها است و با توجه به وضعیت کرونا که پایان آن قابل پیش بینی نیست هر یک از افراد جامعه مسئول رعایت پروتکل‌ها هستند.

نوده فراهانی با بیان اینکه بازگشایی مشاغل گروه دو از فردا پس از ۱۵ روز انجام می شود، گفت: گروه سه و چهار همچنان تعطیل خواهند بود و واحدهای صنفی باید دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا را صد در صد اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه اصناف باید ضمن رعایت فاصله‌ها استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: در واحدهای صنفی نباید تجمع کرده و تهویه خوب موجود باشد.

رییس اتاق اصناف تهران در خصوص شرایط بازگشایی مشاغل عنوان داشت: بازار تهران به دلیل داشتن سقف بلند و ابلاغ به واحدها برای باز گذاشتن پنجره‌ها و تهویه هوا از فردا فعال خواهند بود.

نوده فراهانی با بیان اینکه بسیاری از مشاغل طی ۹ ماه اخیر از بین رفته‌اند، عنوان داشت: اصناف، مشاغل و بازاریان همواره در صدر کمک رسانی بودند و طی ادوار مختلف شاهد تلاش‌های آنان بوده ایم اما در حال حاضر و با وجود کرونا آسیب زیادی به آنها وارد شده است.

کد خبر: ۵۸٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha