۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
 زمینه حضور سرمایه‌گذاران بزرگ ملی در یزد فراهم است/ رتبه اول یزد در امنیت سرمایه‌گذاری
استاندار یزد:

زمینه حضور سرمایه‌گذاران بزرگ ملی در یزد فراهم است/ رتبه اول یزد در امنیت سرمایه‌گذاری

یزد- استاندار یزد ضمن بیان اینکه یزد یک استان امن برای سرمایه‌گذاری است، از آمادگی کامل و استقبال استان برای حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران بزرگ ملی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی طالبی در نشستی که در محل سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد با اشاره به جای خالی حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ ملی در استان، گفت: با توجه به ظرفیت‌های یزد و رتبه اول استان در امنیت سرمایه گذاری، زمینه‌ها برای حضور جدی و گسترده شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ ملی فراهم است. 

وی همچنین بر لزوم اجرای تعهد و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بزرگ تأکید کرد و افزود: انجام مسئولیت‌های اجتماعی به فرآهم شدن زمینه‌ای رشد و توسعه هرچه بیشتر کمک می‌کند. 

سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با بیان اینکه به دنبال تکمیل  زنجیره سرمایه‌گذاری هستیم، گفت: در صورتی سرمایه‌گذاری‌ها موفق و ارزشمند خواهد بود که از محل تولیدات داخلی بوده و همراه با بها دادن به پیمانکاران داخلی باشد.

شایان ذکر است، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید از جمله شرکت‌های بورسی فعال در زمینه معادن، سیمان، ساختمان، انرژی و بازار سرمایه است که ۷۰ درصد سهام آن به صورت مستقیم متعلق به بانک سپه می‌باشد و دلیل دیدار این شرکت بااستاندار یزد نیز هم‌اندیشی در مورد سرمایه‌گذاری در استان بوده است.

کد خبر: ۵۸٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha