۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
رینگ سراسری شبکه آبرسانی البرز تکمیل و آماده اجرا است
استاندار البرز:

رینگ سراسری شبکه آبرسانی البرز تکمیل و آماده اجرا است

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه مطالعات رینگ سراسری شبکه آبرسانی البرز تکمیل و برای اجرا مهیا شده، گفت: البرز سال های متمادی بدنبال افزایش حق آبه از محل سدهای مستقر در استان بود که این امر اکنون محقق شده و درصدد بسترسازی جهت اعمال این امکان مهم هستیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در نشست با نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که روز پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه تسلط نمایندگان به مسائل استان قابل تقدیر است، افزود: در این نشست در خصوص مسائل کلان استان در حوزه های اقتصاد، عمران، مهاجرت، جمعیت، زیرساخت ها و در مجموعه توسعه البرز طرح و بررسی شد.

شهبازی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی دغدغه های خود را با مدیران حاضر مطرح کردند، گفت: موضوعات و مسائل استان بر مبنای سند علمی توسعه ملی در جریان است.

وی به افزایش ۵۵ میلیون مترمکعبی حق آبه البرز اشاره کرد و افزود: در تعاقب پیگیری هایی که طی سال های اخیر صورت گرفته در سال جاری در سفر وزیر نیرو موفق به افزایش حق آبه البرز شدیم و سپس با استمرار اقدامات و برنامه ها سهم البرز از محل سدهای مستقر در استان دو برابر شد.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باید در البرز محقق شود، رینگ شبکه آبرسانی استان است از این رو برای اجرای این امکان نیز نامه ای با پنج امضا متشکل از نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز تهیه و برای مسئولان ملی از جمله رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و وزیر محترم نیرو ارسال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی فاضلاب البرز باید به جد در دستور کار قرار گیرد، افزود: آماده همراهی و پیگیری در این خصوص نیز هستیم.

شهبازی با اشاره به اینکه سال ۹۵ در سفر رییس جمهور به استان البرز، ساخت و راه اندازی چند بیمارستان در دستور کار قرار گرفت، گفت: بیمارستان فردیس تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در این راستا تکمیل و تعیین تکلیف بیمارستان سید الشهدا در کرج، تسریع در ساخت و بهره برداری بیمارستان های طالقان، شهرجدید هشتگرد، نظرآباد و کمالشهر مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۵۸٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha