۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
تعیین قیمت در بازار تعطیل خودرو اشتباه است| تمام نمایشگاه‌ها به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل هستند
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران در گفتگو با بازار:

تعیین قیمت در بازار تعطیل خودرو اشتباه است| تمام نمایشگاه‌ها به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل هستند

کاشانی نسب، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران با اشاره به اینکه خرید و فروش خودرو به صفر رسیده است، گفت: بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمام نمایشگاه‌های خودرو تهران تعطیل بوده اند و در این شرایط نمی توان گفت قیمت‌ها در بازار روندی کاهشی یا افزایشی دارند.

بازار؛ گروه خودرو: نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران با اشاره به اینکه طی دو هفته اخیر تمام نمایشگاه داران خودرو دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل بودند و هیچ معامله‌ای هم طی این مدت انجام نگرفته است، بیان کرد: در این شرایط نمی توان در خصوص افزایش یا کاهش قیمت خودرو در بازار اظهار نظر کرد چون هیچ معامله‌ای انجام نگرفته است.

نعمت الله کاشانی نسب در پاسخ به این سوال که چطور بعضی مدعی کاهش ۱۵ تا ۳۰ درصدی قیمت برخی از انواع خودروها در بازار هستند؟ ‌اضافه کرد: برای مدتی نرخ دلار به ثبات رسیده بود و برخی بر اساس آن پیش بینی‌هایی انجام می‌دادند اما این به معنای معامله در بازار نبوده است.

همچنین این عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران از پیش بینی وضعیت بازار خودرو بعد از دو هفته تعطیلی خودداری کرد و ادامه داد: اشتباه است از الان بخواهیم وضعیت بازار را به هر دلیلی پیش بینی کنیم؛ چرا که  ابتدا باید نمایشگاه های خودرو بازگشایشی شوند و رفتار بازار را مشاهده کنیم، بعد در خصوص آن تحلیلی ارائه دهیم. بنابراین تا زمانی که معامله ای در بازار خودرو انجام نگیرد ارائه هر گونه تحلیل نیز نادرست خواهد بود.

گفتنی است برخلاف صحبت‌های نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی تهران که نمی توان در این شرایط هیچ گونه تحلیلی در خصوص بازار خودرو ارائه داد و افزایش و کاهش قیمت خودرو هم فقط حدس و گمان بر اساس ثبات نرخ ارزی بوده است، ‌ برخی از رسانه‌ها طی روزهای اخیر از آرام شدن بازار خودرو و حتی کاهش قیمت‌ها خبر داده بودند. این درحالی است که بازار به طور کامل به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل بوده است.

کد خبر: ۵۸٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha