۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان سیر نزولی گرفت
معاون جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

قیمت مرغ در سیستان و بلوچستان سیر نزولی گرفت

زاهدان- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان گفت: قیمت مرغ در این استان با سیر نزولی از ۳۸ هزار تومان به۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، غلامرضا سرگزی اظهار داشت: بدنبال افزایش ناگهانی قیمت مرغ که بدلیل کمبود تأمین نهاده و کاهش جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش گوشتی رخ داد با تلاش سازمان جهادکشاورزی و همراهی واحدهای مرغداری و کشتارگاه‌ها شاهد کاهش چشمگیر قیمت گوشت مرغ در استان هستیم.

وی افزود: پرورش دهندگان مرغ موظفند مرغ تولیدی را به تناسب نهاده دریافتی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به کشتارگاه‌ها تحویل تا پس از کشتار، بصورت مرغ کشتار روز به بازار عرضه شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در ماه گذشته با رشد ۵٠ درصدی جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی،تولید گوشت مرغ نیز افزایش یافته و این امر در روند کاهش قیمت گوشت سفید در استان کمک قابل توجهی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش دست اندرکاران تولید و عرضه گوشت مرغ شاهد کاهش تنش در قیمت و عرضه مرغ در بازار خواهیم بود.

سرگزی ضمن قدردانی ازهمکاری مناسب و به موقع اکثر مرغداران تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه سو استفاده احتمالی که سعی در اخلال بازار داشته باشند شدیدا برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۵۸٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha