۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی ایجرود وجود ندارد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان:

زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی ایجرود وجود ندارد

زنجان- عباسی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان،با بیان اینکه در ناحیه صنعتی ایجرود زمین نداریم، گفت: درشهرک صنعتی پنج قرار داد صنعتی منعقد شده و دیگر زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران وجود ندارد. 

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ناحیه صنعتی ایجرود زمین نداریم، گفت: درشهرک صنعتی پنج قرار داد صنعتی منعقد شده و دیگر زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران وجود ندارد. 

وی بر لزوم تعیین تکلیف زمین های راکد در شهرک های صنعتی در استان تاکید کرد و یاد آورشد: خیلی از زمین‌های واگذار شده در شهرک های صنعتی زنجان فعال نیست و جزو مناطق راکد استان است و دراین میان زمین‌های خالی در این شهرک‌ها مشاهده می شود که باید تا زمان مقرر به بهره برداری برسند که در غیر این صورت زمین های واگذار شده به این متقاضیان پس گرفته می شود. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی زنجان، گفت: مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان زنجان بیش از سه هزارو ۵۰۰ هکتار است و در حال حاضر ۳۳ شهرک و ناحیه صنعتی در زنجان وجود دارد. 

عباسی با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرک های صنعتی مشغول به فعالیت هستند، ابراز داشت:  این شرکت بر فعال کردن واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل تاکید جدی دارد. 

وی بر لزوم حمایت  جدی از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تاکید کرد و گفت: بیش از ۸۵ درصد واحدهای  تولیدی در شهرک های صنعتی استان زنجان در حال فعالیت هستند. 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، بر لزوم تامین زیر ساختها در استان زنجان برای جذب سرمایه گذار در شهرک صنعتی شماره چهار تاکید کردو گفت: باید از سرمایه گذار به خوبی استقبال شود و توسعه صنعتی در غرب زنجان هم اتفاق بیفتد. 

کد خبر: ۵۸٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha