۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
کارگروهی برای تعیین تکلیف اراضی سیمان آبیک تشکیل می شود
استاندار البرز:

کارگروهی برای تعیین تکلیف اراضی سیمان آبیک تشکیل می شود

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه کارخانه سیمان آبیک یک نماد و برند ملی محسوب می شود، گفت: این کارخانه اراضی بسیاری در اطراف دارد که به مرور زمان به آنها تعرض شده از این رو کارگروهی برای تعیین تکلیف این اراضی تشکیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از کارخانه سیمان آبیک در قالب تسهیل و رفع موانع تولید که روز چهارشنبه انجام شد، افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان همواره در دستور کار بوده چرا که از این طریق می توانیم مشکلات را به موقع احصا و تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

شهبازی با تاکید بر اینکه خدماتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و دیگر خدمات به واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است، گفت: هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع این خدمات اقدام کند.

وی اظهار کرد: کارخانه سیمان آبیک نیز یک نماد و برند ملی محسوب می شود و اکنون تولیدات متنوع آن جایگزین بسیاری از مصالح گران قیمت در ساخت و ساز شده است. ارزآوری و تنوع تولیدات این واحد با هزاران اشتغال مستقیم و غیرمستقیمی که ایجاد کرده، بارقه امیدی برای مردم کشور است.

استاندار البرز با اشاره به تعرضات به اراضی کارخانه سیمان آبیک اضافه کرد: ساخت و ساز غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و تصرف اراضی دیگران قابل قبول نیست بنابراین باید به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

شهبازی افزود: در اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز در خصوص تامین اعتبار و ارائه تسهیلات برای تعمیرات و بازسازی این واحد، تمهیدات لازم اندیشیده می شود.

کد خبر: ۵۸٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha