۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
 ترامپ شکست در انتخابات را پذیرفت/ ۴ سال دیگر منتظر دونالد ترامپ باشید!
با انتشار یک پیام توییتری؛

ترامپ شکست در انتخابات را پذیرفت/ ۴ سال دیگر منتظر دونالد ترامپ باشید!

پس از گذشت حدود دو هفته از تاریخ سوم نوامبر روز انتخابات آمریکا، سرانجام دونالد ترامپ، با انتشار یک پیام توییتری برای اولین ‌بار پیروزی جو بایدن در انتخابات را تایید کرد.

به گزارش بازار به نقل از یورو نیوز، دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۲۰۲۰، در پیامی توئیتری اذعان کرد که رقیب دموکرات وی با تقلب در انتخابات پیروز شده است. 

ترامپ شکست خورده با نشر این پیام توییتری، اما همچنان از طرح نظریه ‌های توطئه دست برنداشت و بار دیگر سیستم انتخابات کشورش را به تقلب متهم کرد.

او با اشاره به جو بایدن نوشت: «او برد زیرا در انتخابات تقلب شد. به هیچ ناظری اجازه داده نشد، رای ‌ها توسط دومینیون، شرکتی که یک چپ رادیکال مالک آن بود جمع آوری شد. شرکتی با سابقه بد و کارکنانی تنبل که حتی برای تگزاس واجد شرایط نبودند (جایی که من با رای زیادی برنده شدم!) به کمک رسانه‌هایی جعلی و خاموش و چیزهای دیگر».

با وجود این اعلامیه ها اما هنوز مشخص نیست چه عاملی باعث شده که ترامپ شکست در انتخابات را بپذیرد و به رقیب دموکرات خود پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک بگوید.

بنابراین، در ۴۸ ساعت گذشته برخی از شرکت های حقوقی که قرار بود موضوع تقلب های انتخاباتی را برای ترامپ پیگیری کنند، از انجام این کار به دلایل نامشخصی صرفنظر کردند.

کد خبر: ۵۷٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha