۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فرار مالیاتی جدی است
رئیس کل دادگستری استان اردبیل :

عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با فرار مالیاتی جدی است

اردبیل - رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان در حوزه فرار مالیاتی گفت: دستگاه قضایی استان، برای مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر عتباتی پیش از ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور در اردبیل، برقراری عدالت اقتصادی در جامعه را امری مهم عنوان کرد و گفت: در این بین مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از خواسته های مردم است که خوشبختانه دستگاه قضایی استان به این موضوع با جدیت ورود کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل کشف فساد در حوزه پتروشیمی، ورود جدی به پرونده واگذاری کشت صنعت مغان و پیشگیری و مقابله با ده‌ها پرونده فساد اقتصادی را از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان عنوان کرد و بر شفاف سازی، نظارت درون سازمانی و برون سازمانی، مقابله و برخورد با متخلفان در حوزه فرار از مالیات در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان، برای مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم جدی دارد گفت: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارشات مردمی است و سامانه سجام در همین راستا راه اندازی شده است.

کد خبر: ۵٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha