۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم دهلران هزینه شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام :

۵ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های چشمه های آبگرم دهلران هزینه شد

ایلام-شنبه زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: پنج میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری چشمه های آبگرم دهلران هزینه شده است.

عبدالمالک شنبه زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: چشمه های آبگرم شهرستان دهلران به عنوان یکی از مهمترین آثار گردشگری در کشور شناخته می شود که در سال های اخیر توسعه زیرساخت های این منطقه نمونه گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به هزینه پنج میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های منطقه نمونه گردشگری دهلران، اظهار کرد: روشنایی این مسیر به طول دو کیلومتر با ۱۲۰ چراغ روشنایی از محل اعتبارات ملی توسط اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان در ابتدای مسیر منطقه نمونه گردشگری دهلران و مجتمع آب گرم به انجام رسیده است.

شنبه زاده افزود: بنا به مصوبات جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مقرر شد شرکت برق شهرستان سیستم روشنایی مسیر چشمه های آبگرم دهلران را برای رفاه حال شهروندان و گردشگران فعال کند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از طرح های مهم در این منطقه بحث ساماندهی چشمه های آبگرم دهلران است، عنوان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال اجرایی شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۲۲ درصد برخوردار است.

کد خبر: ۵۷٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha