۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
گازرسانی به ۳۲۶ روستای آذربایجان‌شرقی در حال انجام است
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

گازرسانی به ۳۲۶ روستای آذربایجان‌شرقی در حال انجام است

تبریز- مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که پروژه‌های روستایی در دست اجرا، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در زمان حاضر عملیات گازرسانی به ۳۲۶ روستای استان در حال انجام است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۷ درصد خانوارهای روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.اظهار کرد: اتمام گازرسانی به ۱۵۴ روستای استان برای سال جاری و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

رهنمای توحیدی اظهار کرد: با روجود شرایط فعلی، محدودیت‌های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه، اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی با میانگین ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تداوم دارد.

وی، استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم‌ترین شاخص‌های تاثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بررسی همه جانبه چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها، به‌کارگیری راهکارهای نوین و جایگزین کردن روش‌های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه‌ها شده و تمامی شاخص‌های استراتژیک سازمان به‌صورت ادواری پایش می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: به زودی با اتمام گازرسانی در آذربایجان شرقی، به‌عنوان یکی از استان‌های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش‌های ۳۲ ساله شرکت گاز استان در خدمت رسانی صادقانه به مردم با تامین گاز ۶۸ شهر و دو هزار و ۴۴۵ روستای واجد شرایط خواهیم بود.

کد خبر: ۵۷٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha