۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تحلیل تکنیکال نماد «کرمان»؛ جذاب شدن در صورت عبور از مقاومت
تحلیل نمادهای بورسی؛

تحلیل تکنیکال نماد «کرمان»؛ جذاب شدن در صورت عبور از مقاومت

نماد کرمان از آن دسته نمادهایی است که بنیاد متوسط رو به بالا داشته و می تواند یکی از گزینه های صعود در میان مدت باشد.

وحید بلالی؛ بازار: بازار سرمایه دو هفته ای است به روند تعادلی خود بازگشته است و بازار قابل تحلیل شده است، اصولا در بازارهای هیجانی تحلیل های بنیادی و تکنیکال جواب نمی دهد و زمانی که بازار به سمت تعادل برود می توان نمادها را تحلیل تکنیکال یا بنیادی کرد، تحلیل بنیادی برای شناسایی ارزش سهم و تکنیکال برای شناخت روند بازار، نقطه ورود و خروج و تحرکات حقیقی ها و حقوقی های بزرگ و به عبارت دیگر پول هوشمند.

نماد کرمان از آن دسته نمادهایی است که بنیاد متوسط رو به بالا داشته و می تواند یکی از گزینه های صعود در میان مدت باشد. تحلیل تکنیکال کرمان را ملاحظه می کنید:

کرمان در تایم فریم روزانه یک الگوی کف دوقلو را در حال ساخت است، امروز به مقاومت سخت سنکویa عبور کرده و قیمت آخرین معامله آن منفی شد، کرمان چند روز سخت در معاملات آینده خواهد داشت و پر از مقاومت های سرسخت است، کرمان وارد کوموی قرمز شده و پیش بینی می شود در این مقاومت چند روزی دست و پا بزند.

نکته مثبت کرمان خارج نشدن پول هوشمند در تایم فریم روزانه است، استوک استیک نیز می خواهد از ناحیه اشتیاق فروش خارج شود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما macd  یک واگرایی مثبت را نشان می دهد که می توان به صعود این نماد در چند روز آینده امیدوار بود. سرسخت ترین مقاومت ها در ناحیه ۷۹۰۰ تومان تا ۸۸۰۰ تومان است که پیشنهاد می شود پله اول خرید بعد از قیمت ۸۸۰۰ تومان باشد.

کرمان در تایم فریم چهارساعته فضای بازتری برای صعود دارد، اما حجم معاملات اندک در امروز و خارج شدن استوک استیک از ناحیه اشتیاق خرید نوید صعود در کوتاه مدت برای این نماد نمی دهد، در صورت صعود کرمان اهداف ۱۳۰۰۰ و ۱۵۰۰۰ تومانی را دارد.

کد خبر: ۵۷٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha