۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
پرداخت ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بندرگز تصویب شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

پرداخت ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی بندرگز تصویب شد

بندرگز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تصویب پرداخت ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۴ واحد تولیدی و اقتصادی شهرستان بندرگز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در دویست و شصت و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۰۱ شغل جدید در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندرگز ایجاد شده است.

وی با یادآوری اینکه مطابق دستور استاندار گلستان تعهد اشتغال سازمان صمت استان در سالجاری ۱۰ هزار نفر بود و سهم بخش صمت شهرستان بندرگز ۵۸۰ نفر تعیین شد، افزود: تاکنون برای ۴۵۱ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده و ۱۵۰ نفر نیز آماده ثبت در این سامانه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در خصوص سهم این شهرستان از تسهیلات رونق تولید گفت: پرداخت ۲۵۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۴ واحد تولیدی و اقتصادی شهرستان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و این واحدها به بانک ها معرفی شده اند که پنج واحد موفق به دریافت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات شده اند.

به گفته طلوعیان، از محل تسهیلات تبصره ۱۸ سهم این شهرستان ۷۳ طرح مصوب با تسهیلات ۶۱۴ میلیارد تومانی بوده که یک واحد این شهرستان موفق به اخذ پنج میلیارد تومان تسهیلات این بخش شده است.

وی افزود: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی هم از ۲۶۲ طرح با مبلغ ۷۳۰ میلیارد تومان مصوب این شهرستان، تاکنون دو واحد در مجموع دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مشکلات ۹ واحد تولیدی بررسی و جهت رفع مشکلات آن ها تصمیمات لازم اخذ شد.

کد خبر: ۵٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha