۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
پرداخت ۵۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد: 

پرداخت ۵۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان

گرگان- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان  گفت: از محل اعتبارات سال ۹۹ تاکنون ۵۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در سیصد و هشتاد و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تاکنون درخواست تسهیلات ۳۲۴ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از دو هزار و ۲۲۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

وی گفت: از کل واحدهای معرفی شده به بانک‌ها تعداد ۹۹ واحد تولیدی استان ۵۲۹ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه دوم کشور را در اختیار دارد.

وی افزود: از محل اعتبارات  تبصره ۱۸ هم از ۹۷ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۰۵ میلیارد تومان، تاکنون به ۲۷ واحد حدود ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده که استان در جایگاه دوازدهم کشور قرار گرفته است.

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۳۳ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۸۱۱ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۴۹ واحد ۱۴۹ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت کرده اند و گلستان در این بخش نیز در رتبه سوم کشور قرار دارد.

طلوعیان در خصوص تعداد جلسات و مصوبات کارگروه تسهیل استان بیان کرد: طی هش ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۷۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشکیل شده که منجر به ۹۲۷ مصوبه شده بود و این تعداد جلسه در مدت مشابه سالجاری در تعداد جلسات با رشدی ۱۵۰ درصدی به ۱۰۹ جلسه رسیده و ماحصل این جلسات هزار و ۱۱۷ مصوبه بوده است که از نظر تعداد مصوبات نیز شاهد رشد ۱۲۷ درصدی هستیم.

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ شد.

کد خبر: ۵۷٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha