۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
 ۱۲۳ هزار قلم کالای اساسی صنعت حفاری در داخل کشور تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

 ۱۲۳ هزار قلم کالای اساسی صنعت حفاری در داخل کشور تولید می‌شود

اهواز - مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: در حال حاضر ۱۲۳ هزار قلم کالای اساسی مورد نیاز صنعت حفاری از داخل کشور تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدعبدالله موسوی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی کشور اظهار کرد: خرسندیم که دکل حفاری ساخت جهاد دانشگاهی آماده رونمایی است و اکنون اولویت با دکل بعدی است لذا باید با تعامل و هم افزایی از تولید داخل حمایت کنیم و به سمتی برویم که کل ساختار دکل حفاری در داخل و توسط جهاد دانشگاهی طراحی و ساخته شود و ما نیز در این زمینه حمایت می‌کنیم.

وی افزود: در مجموعه شرکت نفت و حفاری نیز تحول ساختاری ایجاد شده و از تولید داخلی حمایت می‌شود و در حال حاضر ۱۲۳ هزار قلم کالای اساسی مورد نیاز صنعت حفاری از داخل تامین می‌شود.

موسوی گفت: دکل حفاری نیز از جمله اقلام اولیه و اساسی صنعت حفاری است و لازم است با دقت و با رعایت همه موارد فنی و HSE طراحی و ساخته شود لذا همه کشورهای پیشرفته و صنعتی دنیا نیز از روز نخست صاحب دانش نبوده‌اند، بلکه حمایت شده و از تولیدات خود استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین تاکید کرد: در کشور نیز لازم است از تولید داخل حمایت شود، اگرچه مشکلاتی هم وجود داشته باشد.

کد خبر: ۵٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha