۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
۲۵ پروژه استان قم آماده واگذاری به بخش خصوصی است
معاون استاندار قم:

۲۵ پروژه استان قم آماده واگذاری به بخش خصوصی است

قم - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم از آماده سازی مجوز ۲۵ پروژه به سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف تسهیل سرمایه گذاری در استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، مهرداد غضنفری در جلسه هیئت سپرده گذاری سهام عدالت استان قم، با تأکید بر اینکه ماهیت موضوع این است که همه فعل و انفعالات باید به استفاده از آن سرمایه به ویژه در استان قم ختم شود، اظهار داشت: همه این موارد باید با عنایت به محدودیت های منابع اعتباری و سپردن مباحث سرمایه گذاری در بخش خصوصی به دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که دولت دارد، باشد.

وی با بیان اینکه طبیعی است که با سرمایه گذاری و تولید اشتغال مولد ایجاد می‌شود، افزود: هدف کلان ما این است که از حل مشکلات سرمایه‌ای خوب و معنی‌دار که قابل مقایسه با سرمایه‌های تکالیف دولتی نیست بتوانیم در جهت تحول و توسعه استان بهره ببریم.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه فرصت‌های سرمایه گذاری و پهنه‌ها را در استان قم مشخص کرده‌ایم، افزود: در حال حاضر آماده ارائه به سرمایه گذار هستیم که در صورت عملیاتی شدن نقش بزرگی در استان ایفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجوز ۲۵ فرصت سرمایه گذاری بی نام صادر شده که آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی است.

غضنفری با تاکید براینکه راه نجات کشور تولید است تصریح کرد: برای قوام گرفتن این شرکت و چارچوب و ساختار همه مکلفیم در این زمینه همراهی کنیم در مقطع کنونی باید اطلاع رسانی کنیم و افراد دارای اهلیت و با صلاحیت به این حوزه ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌های خصوصی علیرغم در دست داشتن سرمایه‌های استان اما در قم سرمایه گذاری نمی‌کنند، تأکید کرد: نباید این طرح نیز به همان مسیر منجر شود، از همین رو کسانی که اهلیت دارند باید به این موضوع ورود کنند.

کد خبر: ۵۷٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha