۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
 پیشرفت ۳۵ درصدی سد هراز پس از ۱۰ سال
رئیس مجمع نمایندگان مازندران مطرح کرد:

پیشرفت ۳۵ درصدی سد هراز پس از ۱۰ سال

ساری- سعادتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به محرومیت استان درحوزه بهره گیری از زیرساخت های مناسب تامین آب گفت: متاسفانه سدهراز با گذشت ۱۰ سال از شروع، پیشرفت ۳۵ درصدی دارد.

مهدی سعادتی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید براینکه باید جایگاه و ردیف بودجه مازندران ارتقاء یابد، افزود: در حوزه راه‌های با عقب ماندگی زیادی روبرو هستیم و میزان دسترسی ما در شش شهر بابل به راه های مطمئن بسیار ضعیف است.

وی با اظهار اینکه مردم مناطق مختلف استان از وضعیت راه ها انتقاد دارند، گفت: این نشان می دهد که به مسائل زیرساختی در حوزه جاده ای و راه ها توجه خوبی نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران درباره مناطق آزاد با تاکید براینکه این یک فرصت است و باید از آن بهره گرفت به واقع شدن مازندران در حاشیه کشورهای خزری و ارتباط با سی آی اس اشاره کرد و گفت: در زمینه روادید و ارتباط با این کشورها مجلس ورود پیدا کرده است و می‌توان امیدوار به توسعه تبادلات بود.

سعادتی درباره نوسازی وضعیت سیستم آبیاری مزارع و شالیزارهای شمال و مازندران گفت: در مازندران ۲۳۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری وجود دارد و متاسفانه با ضعف عمده ای در بخش کشاورزی مواجه هستیم.

وی از تشکیل دبیرخانه نمایندگان استان شمالی برای پیگیری وضعیت کشاورزی خبر داد و گفت: طرح تحول زیرساخت های دشت هراز تهیه شده است و در زمینه سدها نیز باید مازندران در اولویت قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به سد هراز و قدمت طولانی آن گفت: این سد ۱۰ سال شروع شده ولی پیشرفت فیزیکی آن ۳۵ درصد است و باید نسبت به توسعه و تکمیل آن برنامه ریزی شود.

کد خبر: ۵۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha