۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
واریز وجه فروش سهام عدالت برای ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر
عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت خبر داد

واریز وجه فروش سهام عدالت برای ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر

نعمتی، عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: طبق آخرین آمارهای اعلام شده ۱۳ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان وجه فروش سهام عدالت به حساب افزون بر سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت واریز شده است.

به گزارش بازار، «مهدی نعمتی» افزود: تغییر و تحولاتی که در سهام عدالت ایجاد شده حدود ۲۴۸ هزار نفر هم سفارش فروش سهام خود را لغو کردند.

وی اظهارداشت: بواسطه شرایطی که بازار سرمایه طی سه ماهه گذشته داشت برخی از سهامداران سهام عدالت تقاضا داشتند بتوانند فروش سهام عدالت خود را در شرایط کنونی کنسل کنند.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: خوشبختانه این زیر ساخت از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی ایجاد شده است.

وی افزود: سهامدارانی که تمایل داشته باشند می توانند سفارش فروش سهام خود را لغو و به ماه های آینده موکول کنند تا با بهتر شدن شرایط بازار بتوانند سهام خود را به قیمت های مناسب تری بفروش برسانند.

نعمتی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: در حال حاضر فروش سهام عدالت بصورت بلوکی است یعنی تمامی سفارش ها تجمیع و روی یک کد به فروش بلوکی می رسد.

وی ادامه داد: قیمت فروش سهام عدالت در معامله بلوکی منصفانه تر و به عبارتی سهامداران با قیمت های بهتری می توانند سهام خود را بفروشند.

کد خبر: ۵۷٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • غلامرضا شاهسونی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      هنوز چیزی به حساب من واریز نشده است چون بابت سی درصد سهام عدالت هست که در تاریخ 13خرداد واگذار شده به آیوابانک برگه سهام عدالت من یک ملیونی تومان است که مقدار چهار ملیون ودویست هزار تومان واریز شده است بقیه پول سهام عدالت من واریز نشده الان شش ماه گذشته تورا به خدا مطرح کنید به نان شب محتاج هستم ...