۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
خراسان شمالی نیازمند خط ویژه اعتباری است
استاندار خراسان شمالی تأکید کرد:

خراسان شمالی نیازمند خط ویژه اعتباری است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: برای حل مشکلات استان در حوزه‌های مختلف نیازمند خط اعتباری ویژه سه هزار میلیارد تومانی برای اداره زندگی بهتر مردم هستیم.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه شورای اداری خراسان شمالی افزود: استان شرایط ویژه خود را دارد هرچند نیروی کار فعال و نرخ بالای مشارکت اقتصادی روستایی دارد اما نیازمند خط اعتباری ویژه‌ای به ارزش سه هزار میلیارد تومان است.

وی بابیان اینکه دو هزار میلیارد تومان برای بخش‌های مختلف استانی و یک هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی نیازمندیم، تصریح کرد: ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت، اعمال ماده ۵۶ با خط ویژه اعتباری یک هزار میلیارد تومانی برای پروژه‌های عمرانی، احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی، اجرای ۶۰ طرح عمران شهری در ۲۴ شهر استان و حل مشکلات فرودگاه بجنورد از اهم مطالبات و مصوبات ما است.

استاندار خراسان شمالی به یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده سازمان زمین‌شناسی کشور باید مطالعات هفت هزار هکتار زمین در حوزه معادن را جهت‌بخش خصوصی آماده کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: هر آنچه تاکنون در قالب انعقاد تفاهم‌نامه بوده رها نکرده‌ایم زیرا این موضوع حق مردم استان است و تا جای ممکن مصوبات را در حد بالایی اجرایی کرده‌ایم.

کد خبر: ۵۶٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha