۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
«کاوه» ۷۰ هزار میلیارد ریال فروخت
طی دوره منتهی به آبان ماه؛

«کاوه» ۷۰ هزار میلیارد ریال فروخت

مقایسه فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آبان ماه ۹۹ با ماه مشابه در سال گذشته، حکایت از رشد ۲۶۳ درصدی در میزان فروش شرکت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش صورت وضعیت فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه سال جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در آبان ماه امسال ۱۴ هزار و ۵۲۴ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ رشد ۱۹ درصدی داشته است.

همچنین، میزان فروش داخلی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در ماه آبان مبلغ ۵ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ افزایش ۳ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی این شرکت در آبان ماه امسال، شمش بیلت داخلی به مبلغ ۵ هزار و ۶۳۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی کاوه در آبان ماه امسال مبلغ ۸ هزار و ۸۸۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از رشد ۳۳ درصدی حکایت دارد.

بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت در آبان ماه امسال، شمش بیلت صادراتی مبلغ ۸ هزار و ۶۵۵ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال بوده است .

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه۹۹ در مجموع مبلغ۷۰ هزار و ۸ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد ۹۸ درصدی داشته است

کد خبر: ۵۶٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha