۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
پالایشگاه های پارس ۲ به مخازن ذخیره سازی میعانات گازی پارس جنوبی متصل می شود
مجری پروژه تاسیسات ذخیره‌سازی میعانات گازی پارس جنوبی:

پالایشگاه های پارس ۲ به مخازن ذخیره سازی میعانات گازی پارس جنوبی متصل می شود

بوشهر - مجری پروژه احداث تاسیسات ذخیره سازی و ایستگاه های اندازه گیری میعانات گازی پارس جنوبی گفت: پالایشگاه های گازی سایت دو پارس جنوبی به تاسیسات ذخیره سازی و ایستگاه های اندازه گیری میعانات گازی متصل می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، رضا فروزش گفت: تاسیسات ذخیره‌سازی و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی پارس جنوبی هم اکنون با دریافت خوراک از پالایشگاه‌های سایت یک پارس جنوبی با ظرفیت ذخیره سازی چهار میلیون بشکه میعانات گازی در حال بهره‌برداری است.

فروزش با اشاره به برنامه‌ریزی به‌منظور اتصال پالایشگاه‌های پارس دو به مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی پارس جنوبی گفت: با تکمیل یک خط لوله ۳۰ اینچ جدید که به همین منظور در حال اجراست، قابلیت دریافت میعانات گازی پالایشگاه‌های پارس دو به این تأسیسات فراهم می شود.

وی با بیان اینکه نخستین مخزن ذخیره‌سازی میعانات گازی در این پروژه، اوایل سال ۱۳۹۸ و آخرین مخزن نیز در بهمن‌ماه سال گذشته وارد مدار بهره‌برداری شده، افزود: هم‌اکنون این تأسیسات شامل هشت مخزن ذخیره‌سازی هرکدام با ظرفیت ۵۰۰ هزار بشکه در حال بهره‌برداری است و روزانه ۳۶۰ هزار بشکه میعانات گازی به پالایشگاه ستاره خلیج فارس منتقل می‌شود.

کد خبر: ۵۶٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha