۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
بهره‌برداران واقعی معادن در استان سمنان حمایت می‌شوند
از این پس؛

بهره‌برداران واقعی معادن در استان سمنان حمایت می‌شوند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه باید جلوی سوء استفاده از معادن را گرفت، گفت: از این پس فقط بهره برداران واقعی معادن استان حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر ظهر پنج شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی شورای معادن استان سمنان با اشاره به ظرفیت های معدنی استان بیان کرد: وجود ۴۲ نوع ماده معدنی در سطح استان نشان از توانمندی‌های سمنان در زمینه معادن دارد.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران بخش معدنی به خصوص فرآوری حمایت می‌شوند، افزود: از این پس تنها از کسانی حمایت می شود که بهره برداران واقعی معادن استان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه انحصاری شدن معادن استان سمنان به سودجویان از این پس صورت نخواهد گرفت، گفت: شورای معادن نسبت به این‌گونه موارد حساس باشد.

آشناگر با بیان اینکه بهره‌برداران واقعی معادن استان که به دنبال ایجاد ارزش‌افزوده و فرآوری مواد معدنی هستند و نه استفاده و تسهیلات بانکی، ابراز کرد: رسالت شورای معادن شناسایی و تفکیک این افراد از سرمایه گذاران واقعی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه ۱۸ معدن قرار است در استان تعطیل شوند، گفت: موقتاً هشت معدن از این بین تعطیل خواهند شد.

علی تشنه دل از ارائه مهلت سه‌ماهه برای فعال‌سازی معادن غیرفعال استان سمنان به عنوان یکی از مصوبات شورای معادن استان سمنان خبر داد.

کد خبر: ۵۶٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha