۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
شهرک‌های تخصصی دامپروری در مازندران راه اندازی شود
استاندار مازندران:

شهرک‌های تخصصی دامپروری در مازندران راه اندازی شود

ساری- استاندار مازندران با اشاره به قطب تولید بودن استان در زمینه پرورش دام، خواستار ایجاد شهرک‌های تخصصی دامپروری مازندران شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در سالن استانداری مازندران با تاکید بر احداث شهرک های تخصصی دامپروری در استان گفت: مازندران قطب تولید و پرورش دام در کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه باید راهکارهای توسعه شهرک های تخصصی در استان فراهم و ارائه شود، گفت: احداث شهرک های تخصصی دامپروری نیازمند مکان یابی مناسب است و باید با تشکیل کمیته های مرتبط با حضور دستگاه های مختلف در این بخش برنامه ریزی کرد.

وی دریافت مجوز از منابع طبیعی را برای احداث شهرک های دامپروری لازم برشمرد و با اشاره به صدور مجوز پالایشگاه بزرگ پتروشیمی در امیرآباد گفت: مجوز راه اندازی پتروشیمی و صنایع فولادی به رغم وجود محدودیت ها دریافت شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: با راه اندازی پروژه پتروشیمی برای بیش از دو هزار نفر در استان مازندران شغل ایجاد می شود.

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صمت مازندران نیز با اشاره به کوچک بودن صنایع در مازدران، استقرار صنایع بزرگ نظیر فولاد و پتروشیمی را سبب تحرک صنایع کوچک در استان دانست.

وی با تاکید براینکه حمایت از صنایع فولادی می‌تواند منجر به افزایش درآمد زایی در استان شود کل مالیات استان را ۲۳ هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

کد خبر: ۵۶٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha