۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند
در آذربایجان غربی؛

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند

ارومیه‌- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طبق توافقات انجام شده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای اشتغال‌زایی دراین استان اقدام به سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در یک گفتگوی خبری، با اشاره به جزئیات دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود: با صحبت‌های انجام شده مقرر شد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع معدنی و پتروشیمی ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه این سرمایه‌گذاری نیز در آینده نزدیک امضا می‌شود، افزود: سرمایه‌گذاری‌های ستاد تنها محدود به این بخش‌ها نبوده بلکه ساخت مسکن مددجویی و نیازمندان و توسعه مشاغل خانگی از دیگر برنامه‌های سرمایه‌گذاری این ستاد است.

شهریاری ادامه داد: آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های زیادی برای توسعه و سرمایه‌گذاری برخوردار است که در صورت محقق شدن این برنامه‌های میزان اشتغال در استان افزایش یافته و چرخ‌های اقتصادی به حرکت درخواهد آمد.

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه عمده درآمد مردم این استان از طریق کشاورزی است، تصریح کرد: اولویت جذب سرمایه‌گذار در این حوزه و به تبع آن ایجاد صنایع تبدیلی در استان است.

کد خبر: ۵۶٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha