۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
سدانی که لوکس‌تر می‌شود
نگاهی به کیا کادنزا ۲۰۲۲

سدانی که لوکس‌تر می‌شود

کیا کادنزا با نام K۸ در ماه مارس سال ۲۰۲۱  رونمایی خواهد شد، فروش این محصول چندماه پس از رونمایی انجام می‌گیرد.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی مدیرعامل کیا از نسل سوم کادنزا با لوگو جدید و تغییراتی قابل توجه به بازار عرضه خواهد شد. با عرضه این خودرو لوگو جدید کیا به بازار جهانی معرفی خواهد شد. نسل سوم کادنزا را با نام K۷ می‌شناسیم ولی در زمان عرضه این خودرو به بازار جهانی نامش به K۸ تغییر خواهد یافت.

هنوز مشخص نیست که کادنزا نسل جدید براساس مشخصات و مناسب بازار آمریکا تولید شود یا نه، زیرا در صورت تولید این خودرو مناسب بازار آمریکا استقبال جهانی از آن خوب خواهد بود. پیشتر کیا محصول پر فروش خود یعنی اپتیما را با نام K۵ تغییر و عرضه کرده بود. در نسل جدید کادنزا احتمالا از اجزا مینی ون برای تولید استفاده خواهد شد.

گفتنی است که نام K۸ از سال ۲۰۱۶ در خودروسازی کیا مورد استفاده قرار گرفته است، این نامگذاری برای محصولات داخلی مورد استفاده در کره جنوبی بوده است. انتخاب نام K۸ برای کادنزا در سطح بین الملل می‌تواند توسعه سهم بازار را در پیش داشته باشد. البته کیا برنامه دارد علاوه بر این تغییر نام، تغییر ظاهر و طراحی خودرو را نیز انجام دهد. به بیانی بهتر نسل سوم کادنزا لوکس، بزرگ و پویاتر خواهد بود. شایعاتی در مورد رونمایی این محصول در ماه مارس سال ۲۰۲۱ هست و فروش این محصول چند ماه پس از رونمایی است.

کد خبر: ۵۶٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha