۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
شناسایی سود هزار و ۶۱۶ ریالی «بفجر» به ازای هر سهم

شناسایی سود هزار و ۶۱۶ ریالی «بفجر» به ازای هر سهم

شرکت فجر انرژی خلیج فارس در صورت های مالی میان دوره ای شش ماهه از شناسایی سود یک هزار و ۶۱۶ ریالی به ازای هرسهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت فجر انرژی خلیج فارس طی آخرین گزارش منتشر شده خود اعلام کرد که سود عملیاتی این دوره را نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته با رشد ۴۱درصدی به ۷هزار و ۷۲۹میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۹۷درصدی به ۱۰هزار و ۵۰۵میلیارد ریال رسانده است.

این شرکت سود انباشته دوره ۶ماهه را با کاهش ۱۶درصدی مبلغ ۱۳هزار و ۲۷۶میلیارد ریال رسانده و سود هرسهم را با افزایش ۹۷درصدی مبلغ یک هزار و ۶۱۶ریال منتشر کرد.

«بفجر» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که مدیریت شرکت برای رسیدن و تحقق اهداف استراتژیک خود در جهت دستیابی به سودآوری پایدار همچنان بدنبال کشف بازار جدید برای فروش محصولات و استفاده از ظرفیت های خالی تولید خود است. همچنین پیگیری اخذ نرخهای فروش محصولات در سال ۱۳۹۹ از شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات عوامل بهای تمام شده برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ داشته اعلام کرد که با توجه به عدم تغییر نرخ گاز در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش بینی می شود که نرخ گاز سوخت شرکت فجر انرژی مانند گذشته یک هزار و ۳۲۰ریال برای هر متر مکعب وبا احتساب بالاسری سازمان منطقه ویژه هر مکعب یک هزار و ۵۰۰ ریال محاسبه می شود.

«بفجر» با توجه به دستور العمل حاکمیت شرکت ماده ۲۸ فصل ۴، تعداد ۱۰۷میلیون و ۳۳۷هزار و ۹۹۹ سهم معادل ۰.۰۷ درصد از کل سهام سهامدار عمده تا تاریخ یکم مرداد۱۳۹۹ به فروش رسیده و از این بابت مبلغ ۳هزار و ۲۹۰میلیارد و ۸۷۴میلیون ریال سود شناسایی شد. علاوه بر این در طی دوره مالی با توجه به عضویت در صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خلیج فارس، سرمایه گذاری در سهام سایر شرکتها از طریق این صندوق صورت گرفته و تا پایان شهریور ماه معادل یک میلیون و ۴۲۵هزار و ۷۳۸ یونیت به مبلغ ۴هزار و ۶۴۶میلیارد و ۳۲میلیون ریال از واحدهای این صندوق خریداری شده است.

این شرکت پیگیری نرخ های فروش سال۱۳۹۹ از شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و پیگیری وصول مطالبات از شرکت مدیریت شبکه برق ایران را از سایر برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ است.

کد خبر: ۵۶٬۴۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha