۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
۶۹ هزار تن آسفالت در پروژه‌های راهداری زنجان استفاده شد
مدیرکل راهداری زنجان:

۶۹ هزار تن آسفالت در پروژه‌های راهداری زنجان استفاده شد

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه طی سال جاری بیش از ۶۹ هزار تن آسفالت در پروژه‌های راهداری استان استفاده شده است، گفت: برای این میزان آسفالت‌ریزی ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، از وجود سه مجتمع مرکز امداد و نجات جاده ای در زنجان خبر داد و گفت: ۵۰ اکیپ راهداری برای طرح زمستانی امسال پیش بینی شده است. 

وی با بیان اینکه از اول سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۶۹ هزار تن آسفالت در پروژه های راهداری استان استفاده شده است، اظهار کرد: برای این میزان آسفالت ریزی ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان،با بیان اینکه ۲۰ هزار تن نمک به استان حمل شده است، تصریح کرد: ۶۰ هزار تن ماسه هم برای استان عقد قرار داد شده و ۳۷ میلیارد تومان هزینه این میزان نمک و ماسه بوده است. 

علی اکبری از آغاز طرح زمستانی راهداری زنجان از ۱۵ آذرماه جاری خبر داد و گفت: دراجرای این طرح بیش از ۵۰۰ راهدار مشارکت دارند و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۴۵۷ میلیارد ریال از محل منابع ملی اعتبار مصوب برای نگهداری راههای استان داشتیم که ۵۲ درصد از آن تخصیص یافت، گفت: دراین میان ۳۳۱ میلیارد ریال  هم اعتبارات استانی بود که از این میزان ۴۴ درصد از آن تخصیص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه نمک و ماسه مورد نیاز نیز در محل‌های مورد نظرراهداری استان دپو شده است، ابراز داشت: کل راههای استان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر است. 

علی اکبری، از به‌ کارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در طرح زمستانی راهداری استان خبر داد وگفت: این استان ۳۲راهدارخانه دارد. 

وی افزود: رانندگان برای تردد در جاده‌های استان با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم از جاده‌ها را کسب کنند.

کد خبر: ۵۶٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha