۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
آغاز به‌کار کارخانه روغن نباتی در اصفهان/ مشکل تامین روغن حل می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

آغاز به‌کار کارخانه روغن نباتی در اصفهان/ مشکل تامین روغن حل می‌شود

اصفهان- معاون اقتصادی استانداری اصفهان از سرگیری فعالیت کارخانه تولید روغن نباتی گلبهار در اصفهان با ظرفیت تولید پنج هزارتن در ماه را خبر داد.

سید حسن قاضی عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به از سرگیری فعالیت مجدد کارخانه روغن نباتی گلبهار در استان اصفهان اظهار داشت: روز گذشته با همت کارگروه تسهیل و رفع موانع اقتصادی استانداری اصفهان مسائل کارخانه روغن نباتی گلبهار رفع شد و این کارخانه به چرخه تولید برگشت.

وی افزود: این کارخانه به علت نقدینگی و پاره‌ای از مسائل بین سازمانی به تعطیلی کشیده شده بود که با رفع مسائل و بازگشت به چرخه تولید، سهم عمده‌ای از روغن نباتی استان اصفهان تامین می شود.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه تا پایان آذرماه، کارخانه روغن نباتی گلبهار به حداکثر تولید می‌رسد، تصریح کرد: کارخانه روغن نباتی گلبهار با تولید پنج هزار تن در ماه می تواند به دو سوم نیاز اصفهان به روغن نباتی پاسخ دهد و مشکل کمبود روغن نباتی در استان رفع می شود.

وی بخشی از تامین دانه‌های روغنی خام را از طریق واردات اعلام کرد و افزود: با کاشت گسترده دانه‌های روغنی در دشت مغان تامین دانه‌های روغنی کارخانه تولید روغن نباتی گلبهار از این طریق ممکن می‌شود.  

کد خبر: ۵۶٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha