۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در زنجان انجام شد
معاون استاندار زنجان:

۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در زنجان انجام شد

زنجان- آبی پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: طی شش ماه نخست امسال، ۵۱ هزار تن نهاده دامی تحویل مرغداری‌های استان و همچنین ۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی نیز انجام شده است.

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه  مردم نگران مرغ نباشند، گفت: در استان مرغ روزانه به اندازه کافی توزیع می شود. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته قیمت مصوب مرغ دراستان ۱۲هزار تومان حفظ شد، اظهار کرد: در خیلی از استانها قیمت مرغ بالاتر از استان زنجان بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان،با بیان اینکه درسال جاری هم مرغ  تا هفته گذشته دراستان با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شد،گفت: طی دو روز گذشته قیمت مرغ دراستان به ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

آبی پور تاکید کرد: قیمت مرغ دراین استان نسبت  به خیلی از استانها بسیار پایین است و این اختلاف قیمت باعث شده تا برخی از افراد سودجو اقدام به  قاچاق کشتار دام زنده بکنند. 

وی با بیان اینکه در شش ماه سال گذشته ۵۴ هزار تن نهاده دامی به مرغداری های استان داده شد، تاکید کرد: با پرداخت این میزان نهاده دامی بیش از۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، گفت: همچنین در شش ماه امسال هم ۵۱ هزار تن نهاده دامی به مرغداری های استان داده شد و ۱۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد. 

آبی پور تاکید کرد: پرداخت نهاده های دامی دراین بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش و از نظر جوجه ریزی هم ۱۵ درصد کاهش دارد. 

وی گفت: طی مهرماه و آبان ماه  سال گذشته هم بیش از ۱۷ هزار نهاده های دامی دراستان به مرغداری ها داده شده و بیش از سه میلیون و ۵۳۴ هزار قطعه جوجه ریزی  انجام شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان تصریح کرد: همچنین طی مهرماه و آبان ماه امسال هم ۱۶ هزار و ۹۸۰ تن نهاده های دامی به مرغداری ها در استان داده شد و دو میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شد که این میزان نهاده های دامی نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش و از نظر جوجه ریزی هم یک میلیون قطعه کاهش دارد. 

کد خبر: ۵۶٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha