۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
رشد ۱۰۰هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وسفارس»

رشد ۱۰۰هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وسفارس»

شرکت سرمایه گذاری استان فارس در آخرین اطلاعیه منتشر شده خود از رشد ۱۰۰ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریالی پرتفوی بورسی خود خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری استان فارس در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ با سرمایه ۲۶۳هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۳۹۵ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را ۱۰۴هزار میلیارد ریال، سود خالص را ۱۰۴هزار میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۹۸هزار و ۹۸۲میلیارد ریال منتشر کرده است.

وسفارس در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس با رشد ۱۰۰هزار و ۶۰۸میلیارد ریالی همراه شده است که بهای تمام شده سرمایه گذاری ها با رشد ۲۶۳هزار و ۲۲۶میلیارد ریالی به مبلغ ۲۶۳هزار و ۲۲۶میلیارد ریال و ارزش بازار آن با رشد ۳۶۳هزار و ۸۳۵میلیارد ریالی به بهای ۳۶۳هزار و ۸۳۵میلیارد ریال رسید.

اهداف و برنامه های راهبردی این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام شده است که این شرکت با اتخاذ تدابیر اقتصادی جهت حضور پر رنگ و هدفمند در بورس و فرابورس نسبت به استفاده از ظرفیت این بنگاه اقتصادی جهت ایجاد منافع  سهامداران این شرکت اقدام به عمل می آورد.

کد خبر: ۵۵٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha