۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
درج نماد ۶ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید در بورس

درج نماد ۶ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید در بورس

نماد ۶ شرکت سرمایه­ گذاری استانی جدید در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس تهران، با موافقت هیات پذیرش، شرکت سرمایه­ گذاری استان زنجان از ۱۸ شهریور با نماد «وسزنجان» در پلاک ۵۶۱ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۴.۷ هزار میلیارد تومان به عنوان سیزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

همچنین شرکت سرمایه­ گذاری استان آذربایجان شرقی از ۱۸ شهریور با نماد «وساشرقی» در پلاک ۵۶۲ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۲۰.۴ هزار میلیارد تومان به عنوان چهاردهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان مرکزی نیز از ۱۸ شهریور با نماد «وسمرکز» به عنوان پانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۶۳ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۷.۷ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

در این میان، شرکت سرمایه­ گذاری استان چهارمحال بختیاری هم از ۱۸ شهریور با نماد «وسمحال» به عنوان شانزدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۶۴ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۶.۱ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ­ های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان فارس هم از ۱۸ شهریور با نماد «وسفارس» به عنوان هفدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۶۵ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

شرکت سرمایه­ گذاری استان سیستان و بلوچستان نیز از ۱۸ شهریور با نماد «وسیستا» به عنوان هجدهمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی در پلاک ۵۶۶ و در گروه سرمایه­ گذاری­ ها با سرمایه ۱۵.۸ هزار میلیارد تومانی در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس تهران درج شد.

کد خبر: ۴۰٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha