۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
۴۱ تعاونی جدید در زنجان تشکیل شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

۴۱ تعاونی جدید در زنجان تشکیل شد

زنجان- یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان از تشکیل ۴۱ تعاونی جدید در استان زنجان طی هفت ماه امسال خبر داد.

محمدرضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تشکیل ۴۱ تعاونی جدید در استان زنجان طی هفت ماه امسال خبر داد و گفت: تا کنون حدود چهار هزار و ۵۷۲ تعاونی در استان زنجان ثبت شده که از این تعداد یک هزار و ۲۰۷ تعاونی فعال هستند.

وی با بیان اینکه غیر فعال بودن این تعداد از شرکت‌های تعاونی امری غیر طبیعی نیست، اظهار کرد: بخش تعاون جزو سه بخش اقتصادی کشور است و وضعیت اقتصادی کشور ارتباط مستقیمی در فعالیت شرکت‌ها و فعالان اقتصادی تاثیر دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی وزارت متبوع و با توجه به اجرای طرح پالایش وضعیت تعاونی‌های استان از سال ۹۴ که نتیجه آن مشخص شدن وضعیت فعالیتی تعاونی‌های استان بوده طرح دیگری با عنوان انحلال تعاونی‌های غیر فعال و راکدی که فعال سازی مجدد آن به دلایلی امکانپذیر نبوده شروع شده است. 

یوسفی به اجرای طرح پالایش تعاونی‌های زنجان اشاره کرد و گفت: پالایش تعاونی‌های استان به منظور شناسایی مستمر واحدهای فعال و استفاده بهتر از ظرفیت این بخش به طور مداوم در جریان می‌باشد.

وی به مزیت اصلی شرکت‌های تعاونی اشاره کردو گفت:  تجمیع سرمایه‌های کوچک و هم افزایی ایده‌ها و کاهش فقر درجامعه از مزایایی تعاونی ها است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجانف ابراز داشت: در وضعیت فعلی اشتغال کشور بخش تعاون می‌تواند قسمتی از مشکلات اشتغال را حل کند. 

کد خبر: ۵۵٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha