۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
سود ۳ هزار و ۱۹۷ ریالی «سبهان» برای هر سهم
در طول ۶ ماه گذشته اتفاق افتاد؛

سود ۳ هزار و ۱۹۷ ریالی «سبهان» برای هر سهم

شرکت سیمان بهبهان اعلام کرده که برای هر سهم طی شش ماه فعالیت توانسته سود ۳هزار و ۱۹۷ریالی را رقم بزند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سیمان بهبهان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹، سود عملیاتی را ۴۴۷میلیارد ریال و سود خالص را ۶۳۹میلیارد ریال اعلام کرده است.

این شرکت سود انباشته دوره مورد نظر را ۷۰۶میلیارد ریال اعلام  و سود محقق شده هرسهم را ۳هزار و ۱۹۷ریال منتشر کرد.

«سبهان» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که در تلاش  برای حفظ و توسعه بازار فروش داخل و افزایش بازار های صادراتی در کشورهای حاشیه جنوب و همچنین کاهش بهای تمام شده کالای تولید شده  است.

این شرکت در خصوص جزییات منابع تامین مالی شرکت در پایان دوره اعلام کرده است که مانده تسهیلات دریافتی ۱۱۰میلیارد  و ۱۱۸میلیون ریال است که طی ۶ماهه آتی تسویه می شود و همچنین اخذ تسهیلات جدید از برنامه های شرکت است.

 این شرکت در برآورد برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ اعلام کرده است که سیاست های تامین مالی و سیاست های اعتباری شرکت براساس فعالیت های عملیاتی شرکت دریافت تسهیلات بانکی و بخشی از آن ناشی از درآمدهای حاصل از سرمایه گذاری است.

«سبهان» راه اندازی پروژه جهت بهینه سازی مصرف انرژی شرکت را از  سایر برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ اعلام کرده است.

کد خبر: ۵۵٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha