۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱
بازار لوازم یدکی خودرو تعطیل نیست/ ضرورت همکاری وزارت صمت برای کنترل عرضه قطعات بی کیفیت
سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی خودرو در گفتگو با بازار:

بازار لوازم یدکی خودرو تعطیل نیست/ ضرورت همکاری وزارت صمت برای کنترل عرضه قطعات بی کیفیت

کاظمی، سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی خودرو با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با کرونا فروشندگان قطعات خودرو را در گروه فعال قرار داده است، گفت: تمامی فروشگاه‌های عرضه کننده قطعات خودرو به فعالیت خود ادامه می‌دهند، اما پاساژها بسته هستند.

بازار؛ گروه خودرو: مهدی کاظمی، سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی خودرو با اشاره به اینکه تامین لوازم یدکی حدود ۲۲ میلیون خودرو در کاربری ‌های مختلف را فروشندگان قطعات خودرو عهده دارند اظهار داشت: ستاد مبارزه با کرونا شایسته و سنجیده متوجه شده که این صنف برای خدمات رسانی باید در گروه شغلی یک و فعال باشد.

این عضو اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی خودرو با اشاره به اینکه برخی از فروشگاه ها تعطیل هستند، ‌ اضافه کرد: فروشگاه‌ های موجود در خیابان ها که به عرضه کننده قطعات خودرو می پردازند همگی باز و پاساژها تعطیل هستند.

کاظمی با اشاره به اینکه شاهد تغییر کیفیت قطعات طی هفته های گذشته در بازار نبوده است، ادامه داد: اگر نرخ ارز ثابت باشد تاثیر بسزایی کیفیت قطعات در بازار و همچنین تولید داخلی قطعه خواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت کنترل بازار قطعات خودرو بیان کرد: نیاز به یک همکاری همه جانبه از سوی وزارت صمت برای کنترل قطعات بی کیفیت و عدم عرضه آن به بازار هستیم.

سخنگوی اتحادیه فروشندگان لوازم ‌یدکی خودرو با اشاره به اینکه در اتحادیه کارشناسان زبده بسیاری وجود دارند، اما نیاز به همکاری و حمایت از سوی سازمان هایی چون استاندارد، ‌ گمرک و وزارت صمت هستیم، بیان کرد: از آنجایی که حمایتی از ما صورت نمی ‌گیرد، مجبور هستیم به اعلام وجود قطعات بی کیفیت در بازار هستیم.

کد خبر: ۵۵٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آرش امید IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      والا ما هم کاسب خیابان ملت هستیم مغازه های بر خیابان همگی باز هستند پاساژها هم باز هستند و شلوغ