۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
۷۷۴ میلیارد ریال اسناد خزانه بابت اعتبارات تملکی در مازندران واگذار شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:

۷۷۴ میلیارد ریال اسناد خزانه بابت اعتبارات تملکی در مازندران واگذار شد

ساری - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: امسال ۷۷۴ میلیارد ریال اسناد خزانه برای اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در استان واگذار شده است.

موسی قاسم پیشه در گفتگو با خبرنگار بازار، میزان اسناد خزانه واگذارشده بابت اعتباارت تملک دارایی سرمایه ای طی ۱۰ ماه امسال را ۷۷۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این درحالی میازن اعتباات مصوب تملک دارایی سرمایه سال جاری در استان بیش از هزار و ۵۴۹ میلیارد تومان بوده است.

وی رشد اعتبارات تملک دارایی سرمایه در سال جاری را نسبت به سال قبل بیش از شش درصد بیان کرد و گفت: در سال جاری ۴۹ میلیارد تومان از اعتبارات تملک دارایی نقدی پرداخت شد که رشد هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد و ۷۷ میلیارد تومان نیز در قالب اسناد خزانه واگذار شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران درباره وصول درامدهای مالیاتی نیز گفت: امسال بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از مالیاتی مستقیم و غیرمستقیم وصول شده است.

قاسم پیش با اشاره به وصول دو هزار میلیارد تومان از سایر درامدهای استان در سال چاری گفت: میزان وصول درامدهای مالیاتی نسبت به مصوب بیش از ۸۹ درصد رشد داشته است.

وی رشد وصول سایر درآمدها را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۵۷ درصد برشمرد.

کد خبر: ۵٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha