۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
۱۰۸ پروژه گردشگری برای اردبیل پیش بینی شده است
با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی؛

۱۰۸ پروژه گردشگری برای اردبیل پیش بینی شده است

اردبیل - معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در اردبیل متعدد و کم نظیر است گفت: ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان برای اردبیل پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ساسان تاجگردون معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امروز شنبه در بازدید از غرفه استان اردبیل در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با بیان اینکه ظرفیت های سرمایه گذاری در اردبیل متعدد و کم نظیر است گفت: از بخش خصوصی جهت مشارکت در طرح های گردشگری حمایت می کنیم.

وی تصریح کرد: اقلیم بی نظیر اردبیل موجب شده این استان مستعد سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

تاجگردون با تاکید بر رویکرد مثبت دولت جهت حمایت از بخش خصوصی گفت: این مهم با هدف جذب و افزایش ماندگاری گردشگران مورد تاکید است.

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید به اینکه اعطای اراضی مناسب و همچنین تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل پیش بینی شده است، ادامه داد: در وضعیت فعلی نیز ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان برای استان اردبیل پیش بینی شده است.

وی به ضرورت تقویت تاسیسات اقامتی و تفریحی در استان اردبیل تاکید کرد و گفت: علاوه بر ارتقا مراکز اقامتی و دست یابی به استانداردها، تقویت سایر تاسیسات نیز مورد تاکید است.

کد خبر: ۵٬۵۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha