۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بار مالی زیادی به همراه داشت
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بار مالی زیادی به همراه داشت

اصفهان – رئیس صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دنبال همسان سازی حقوق از ابتدای مهر ماه ۴۳ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد که این امر بار مالی زیادی را به صندوق بازنشستگی وارد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر افتخاری صبح پنجشنبه در آئین افتتاح آزادراه شرق اصفهان یکی از وظایف اصلی صندوق بازنشستگی کشوری را ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری برای تجاری سازی سرمایه موجود در صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد و اظهار داشت: اعتبار حاصل از این سرمایه‌گذاری‌ها برای ارائه خدمات بهتر بیمه‌ای، افزایش حقوق و دیگر خدمات رفاهی بازنشستگان هزینه خواهد شد.

وی افزود: آزادراه شرق اصفهان از جمله پروژه‌هایی است که با همت صندوق بازنشستگی کشوری بهره برداری رسیده و سود مادی و معنوی آن را همه عوامل اجرایی این پروژه خواهند دید.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بهره برداری از پروژه های عمرانی آن هم در شرایط ویژه و سخت اقتصادی فعلی حاکم در کشور کار بزرگی است، ابراز داشت: برکت بهره برداری از این پروژه شامل همه شهروندان ایرانی و بازنشستگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته که پروژه آزادراه شرق اصفهان بار دیگر آغاز به کار کرد اتفاقات خوبی به دنبال همدلی و وفاق مردم و مسئولان رخ داده است، ادامه داد: سال‌های قبل ۶۰ درصد این پروژه اجرایی شد و این در حالی است که در کمتر از ۹ ماه گذشته ۴۰ درصد از این پروژه را به پایان رساندیم که این کار بزرگی است.

افتخاری با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری از ابتدای سال جاری تاکنون ابراز داشت: همچنین باید توجه داشت که به دنبال همسان سازی حقوق از ابتدای مهر ماه ۴۳ درصد به حقوق بازنشستگان اضافه شد که این امر بار مالی زیادی را به صندوق وارد کرد.

فرآیند توزیع کالا و حمل و نقل در آزادراه شرق اصفهان تسریع می‌یابد
همچنین مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در این آئین اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا از سال ۸۵ بر اساس مصوبه هیئت دولت در قالب قراردادهای BOT مامور به سرمایه گذاری با مشارکت ۷۰ درصدی شد.

علیرضا عظیمی پور افزود: در زمستان سال گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه بالغ بر ۵۸.۵ درصد بوده و پروژه‌ای که قرار بود طی ۲ سال به بهره برداری برسد با تاخیر زمانی برخوردار بود که با مساعدت همه عزیزان در شرکت توسعه و ساخت آزادراه‌های کشور و دستور افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید شد فرایند اجرای پروژه تسریع شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اظهار کرد: خوشحال هستم که در سال جهش تولید توانستیم در مدت زمانی بالغ بر هشت ماه ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه داشته باشیم و امروز شاهد بهره‌برداری پروژه باشیم و در اختیار مسافران و مردم منطقه باشد.

وی تصریح کرد: این پروژه از نظر زیست محیطی و اقتصادی می‌تواند فرآیند توزیع کالا و حمل و نقل را تسریع کند و سعی شده از بهترین امکانات فنی استفاده شود و به نظر زیرساخت‌هایی که فراهم شده از پیشرفته‌ترین پروژه‌هاست.

کد خبر: ۵۵٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نویسنده IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
      0 0
      بله وقتیکه پول مردم واریز میشه به حساب أنگل زاده ها ، مشخصِ که ایشان هم اینطوری میگه اما: حکمِ آیه ی ۲۴ سوره ی معطرِ صافات، به شدتِ سختی در آن ها اعمال خواهد شد
    • مهندس IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      1 0
      لطفا سودهای 500 درصدی که صندوق های بازنشستگی در بورس و بازارهای مالی کسب می کنند را هم اطلاع رسانی کنید