۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
سود هر سهم «دشیمی» تغییر چندانی نداشت
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

سود هر سهم «دشیمی» تغییر چندانی نداشت

شرکت شیمی دارویی داروپخش در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۶۶۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم یک هزار و ۶۷۲ ریال اعلام شده بود، از کاهش اندکی برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت شیمی دارویی داروپخش با سرمایه ۲۵۵ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت شیمی دارویی داروپخش در دوره یاد شده، مبلغ ۴۲۴ میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۶۶۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۷۷ درصدی برخوردار است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، کاهش ۷ ریالی در سود هر سهم مشاهده می شود. براین اساس، سود هر سهم در گزارش حسابرسی نشده، یک هزار و ۶۷۲ ریال و سود خالص مبلغ ۴۲۶ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریال اعلام شده است.

یادآوری می‌شود "دشیمی" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۰۲ ریال و سود خالص را ۱۵۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال قید کرده است.

کد خبر: ۵۵٬۱۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha