۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
بخش حمل و نقل در زنجان تقویت شود
معاون استاندار زنجان:

بخش حمل و نقل در زنجان تقویت شود

زنجان- آبی پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه بخش حمل و نقل در استان توسعه خوبی نداشته است، گفت: باید این بخش در استان تقویت شود.

محمدرضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری در استان زنجان مستلزم فراهم کردن زیر ساخت‌ها است، اظهار کرد: برای تحقق این امر مهم باید ارگان‌های ذی ربط همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بخش حمل و نقل در استان توسعه خوبی نداشته است، اظهار کرد: باید این بخش در استان تقویت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به افزایش نرخ کرایه بخش حمل و نقل در استان، گفت: در این خصوص اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر این امر مدیریت لازم را داشته باشد. 

آبی پور بر لزوم نظارت بر افزایش قیمت نرخ کرایه بخش حمل و نقل باری در استان تاکید کرد و گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باید بر این امر نظارت ویژه را داشته باشد. 

وی  بر حل مشکلات بخش حمل و نقل باری در استان تاکید کرد و گفت: مشکلات این بحش احصا شده و با برگزاری جلساتی این مسائل رفع شود. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان، بر لزوم تقویت جذب سرمایه گذار در استان تاکید کرد و یادآور شد: باید بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذار در استان فراهم شود و مشکلات تولیدکنندگان در استان رفع شود. 

کد خبر: ۵۴٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha