۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
پایداری روند بازار سرمایه با تصمیمات شورای عالی بورس
وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح کرد

پایداری روند بازار سرمایه با تصمیمات شورای عالی بورس

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با تصمیمات جدید شورای عالی بورس و تقویت محرک‌های تقاضا و آمادگی ایجاد ثبات مستمر با عرضه اولی ها، امیدوار به پایداری شرایط موجود در بازار سرمایه هستیم.

به گزارش بازار، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت درباره وضعیت بازار سرمایه گفت: عوامل محرک در بازار سرمایه رابه جریان انداختیم و تقویت کردیم و از این بابت شرایط بازار باید تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر پایداری در بازار ادامه یابد امادگی داریم تا با عرضه اولی‌ها، ثبات مستمر را در بازار ایجاد کنیم.

دژپسند افزود: افرادی که به اظهار نظر راجع به بازار سرمایه می‌پردازند با دقت بیشترو با رعایت جوانب و حواشی این کار را انجام دهند و از سهامداران حقیقی می‌خواهم تا بسیاری از مباحث و اظهار نظرهایی را که بیان می‌شود نپذیرند و اظهار نظرها را در تحلیل‌های خود و در فرایند مطالعه و مشاوره قرار دهند و اگر این روند ادامه پیدا کند شرایط بازار بهتر می‌شود.

وی درباره نقش مالیات در بودجه ۱۴۰۰ گفت:خوشبختانه در سال گذشته و امسال بودجه به سمت کاهش وابستگی به نفت پیش رفت و امیدوارم این روند برای بودجه ۱۴۰۰ تداوم پیدا کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: مالیات نقش محوری در بودجه دارد باید تلاش کنیم درامد مالیات در بودجه بیشتر شود.

دژپسند بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و شدت تحریم‌ها امیدوارم سال اینده تحریم‌ها را با این شدت نداشته باشیم ودر بحث کرونا امید است تا پایان سال این ویروس مدیریت شود و درامدهای مالیاتی نقش محوری در بودجه داشته باشد.

وی ادامه داد: برای اظهار نظر درباره نقش مالیات در بودجه باید تا ۹ اذر منتظر ماند.

کد خبر: ۵۴٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha