۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
۲۵۰۰ دستگاه خودرو عمومی در فارس رایگان گازسوز شدند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس:

۲۵۰۰ دستگاه خودرو عمومی در فارس رایگان گازسوز شدند

شیراز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تاکنون دو هزار و ۴۶۸ خودروی عمومی تاکسی و وانت بار استان که دارای شرایط بوده در این طرح ثبت نام و ۶۴ درصد آنان به‌صورت رایگان گاز سوز شده اند و مابقی در حال انجام است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی فارس، امیر بنی کریمی، از تداوم طرح رایگان گاز سوز کردن خودروهای عمومی خبرداد و گفت: خودروهای عمومی، تاکسی و وانت بارهای عمومی استان که تاکنون موفق نشده اند از این طرح استفاده کنند می‌توانند با ثبت نام، خودرو خود را به‌صورت رایگان تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: زمینه تبدیل ۲۰۰ هزار خودرو مسافربرشخصی بزودی فراهم خواهد شد و مالکان این خودروها می توانند پس از اطلاع رسانی به سایت شرکت به نشانی www. GCR.NIOPDC.IR مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ادامه داد: طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی یک طرح ملی به حساب می‌آید که صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو، مردم و کشور به ارمغان می‌آورد.

بنی کریمی، استان فارس را جزو استان‌هایی در کشور که دارای بیشترین آمار خودروهای بنزین سوز عمومی که قابلبت تبدیل را دارند، نام برد و گفت: هفت گارگاه مجاز برای تبدیل و گاز سوز کردن خودروهای ثبت نامی در سطح استان فعال و تبدیل خودروها با استانداردهای لازم انجام و برای خودروهایی که تبدیل می‌شوند گواهی سلامت صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: روزانه بیش از یکصد و ۵۰ هزار خودرو در استان از گاز سی ان جی استفاده می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه گاز سی ان جی در استان یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب است، افزود: ۱۲۹ باب جایگاه سی ان جی با ۷۹۰ نازل در استان فارس فعال است.

کد خبر: ۵۴٬۹۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha