۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
زنجان در بخش حمل و نقل وضعیت مطلوبی ندارد/ ضرورت ایجاد شهرک لجستیک
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

زنجان در بخش حمل و نقل وضعیت مطلوبی ندارد/ ضرورت ایجاد شهرک لجستیک

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه استان در بخش حمل و نقل وضعیت مطلوبی ندارد، گفت: زنجان در خصوص موسسات ترخیص، تعداد انبارها و باسکول نسبت به میانگین کشوری شرایط خوبی ندارد. 

علی یگانه فرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه زنجان در بخش حمل و نقل وضعیت مطلوبی ندارد، گفت:  این استان در خصوص موسسات ترخیص، تعداد انبارها و باسکول نسبت به میانگین کشوری شرایط خوبی ندارد. 

وی با بیان اینکه  ایجاد شهرک لجستیک در زنجان نیازمند توسعه حمل و نقل است، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات موجود در منطقه شمال غرب ایجاد شهرک لجستیک یک فرصت طلایی است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: برای ایجاد شهرک لجستیک باید نقشه راه لازم تهیه و از تجربیات استان‌های مختلف در این زمینه استفاده شود. 

یگانه فرد با بیان اینکه زنجان وضعیت خوبی در سطح کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی دارد، تاکید کرد: برای جذب سرمایه گذار به استان باید زیر ساخت های لازم مهیا شده و مشکلات حوزه حمل و نقل حل شود. 

وی ابراز کرد: زنجان در بخش نرخ کرایه ۳۰ درصد افزایش قیمت نسبت به سایر استان‌ها دارد و این برای سرمایه گذاران خوب نیست. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: امروز کشور و به تبع زنجان درگیر بحران اقتصادی بوده و برای خروج از این شرایط باید همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا مشکلات رفع شود. 

یگانه فرد ابراز کرد: نقشه راه صادراتی در استان به همت اتاق بازرگانی زنجان با کار کارشناسی تدوین شده و باید با پرهیز از بروکراسی های اداری و با برنامه ریزی درست در راستای عملیاتی شدن این نقشه قدم های خوبی را برداشت. 

وی فزود: اتاق بازرگانی زنجان به دنبال جذب سرمایه گذاری های جدید و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

کد خبر: ۵۴٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha