۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸
پرداخت تسهیلات در زنجان ۲۲ درصد افزایش داشت
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان:

پرداخت تسهیلات در زنجان ۲۲ درصد افزایش داشت

زنجان- دادگر، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان با بیان اینکه ۱۵۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات طی نیمه نخست سالجاری در استان پرداخت شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش دارد. 

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در استان طی شش ماهه نخست سالجاری رشد داشته است، گفت: پرداخت تسهیلات در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش دارد. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد که در شش ماه ابتدای سالجاری این رقم به ۱۵۲ هزار میلیارد ریال رسیده است. 

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های زنجان با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه، نوسازی و بهسازی است، گفت: شبکه بانکی در قالب منابع داخلی هم آمادگی پرداخت تسهیلات به اصناف استان را هم دارد. 

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی نسبت به پرداخت تسهیلات مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد، تاکید کرد: تا پایان سال پرداخت تسهیلات افزایش خواهد یافت. 

وی با بیان اینکه شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان و واحدهای تسهیلات پرداخت می کند، ابراز داشت: شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات کرونایی هم رتبه ۱۱ کشوری را به خود اختصاص  داد.

کد خبر: ۵۴٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha