۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
سرانه مصرف مشترکین پرمصرف برق در زنجان ۲.۵ برابر خوش‌مصرف‌ها است
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

سرانه مصرف مشترکین پرمصرف برق در زنجان ۲.۵ برابر خوش‌مصرف‌ها است

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، به طرح برق امید اشاره کرد و گفت: برق امید مشمول مشترکان خانگی بوده و سرانه مصرف مشترکین پرمصرف ۱۰ برابر مشترک کم‌مصرف و ۲.۵ برابر مشترک خوش‌مصرف است.

علیرضا علیزاده در گفتگو  با خبرنگار بازار، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمام خدمات شرکت توزیع برق استان ۱۰۰ درصد غیر حضوری می شود. 

وی به طرح برق سبز اشاره کرد و گفت:وزارت نیرو و شرکت توانیر در ارایه خدمات دولتی الکترونیک پیشرو هستند و از سال گذشته قبوض کاغذی در استان حذف شده و قبوض برق به صورت سبزصادر می‌شود. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،با بیان اینکه ۴۰ خدمت شرکت برق به صورت غیر حضوری انجام خواهد شد و خدمات حضوری دیگر نداریم، تاکید کرد: از دو ماه گذشته بسترهای لازم برای ارائه خدمات غیر حضوری به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و از اول آذر ماه امسال با بهترین کیفیت خدمات غیر حضوری به مردم ارائه می شود. 

علیزاده با بیان اینکه مشترکین می‌توانند همه خدمات مورد نیاز خود را از این شرکت بدون مراجعه حضوری از طریق سامانه موبایلی برق من، فارغ از زمان و مکان این خدمات در هر نقطه‌ای دریافت کنند، تاکید کرد: دومین روش استفاده از خدمات غیر حضوری از طریق وب سایت www.zedc.ir است.

وی با بیان اینکه برای مشترکین فاقد گوشی‌های هوشمند و اینترنت ۴۰ خدمت از طریق شماره ۱۵۲۱ ارائه می‌شود، ابراز کرد: سامانه موبایلی «برق من» راحت ترین ابزار برای دریافت همه خدمات از شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، ابراز داشت: خدمات سامانه ۱۲۱ همچنان فعال بوده  و خدمات غیرحضوری در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود و جلوی هزینه‌های زیاد را می گیرد. 

 علیزاده تصریح کرد: سامانه تلفنی ۱۲۱ همچنان برای دریافت تماس‌های حوادث و ثبت خاموشی فعال است ولی ثبت خاموشی‌ها از طریق دو روش اپلیکیشن سامانه برق من و وب‌سایت شرکت قابل انجام است.

وی با بیان اینکه این شرکت دارای ۴۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک فعال است، گفت: این شرکت هشت اپراتور در این سامانه دارد و در دو شیفت امکان ارائه خدمات غیرحضوری فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، به طرح برق امید اشاره کرد و افزود: مشترکین پرمصرف تلاش کنندمصرف خود را کاهش بدهند و دراین میان اگر پرمصرف‌ها پس از شش ماه نتوانند از ابتدای آبان ماه مصرف را کاهش دهند، مشمول افزایش ۱۰ درصدی خواهند شد. 

علیزاده با بیان اینکه خدمات حضوری به ۶.۷ درصد کاهش یافته است، گفت:  ۳.۶ درصد خدمات از طریق اپلیکیشن برق زنجان و ۶۰ درصد از طریق دفتر پیشخوان خدمات دولت است.

وی به طرح برق امید اشاره کرد و گفت: برق امید مشمول مشترکان خانگی است و مشترکان پرمصرف شناسایی شده و سرانه مصرف مشترکین پرمصرف ۱۰ برابر مشترک کم‌مصرف و ۲.۵ برابر مشترک خوش‌مصرف است.

کد خبر: ۵۴٬۷۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha