۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
پرونده ورشکستگی هواپیمای ترکیه ای روی میز کار!
ابهامات پرونده توقف فعالیت اطلس گلوبال؛

پرونده ورشکستگی هواپیمای ترکیه ای روی میز کار!

روز جمعه مقامات هواپیمایی ترکیه اعلام کردند که پرونده ورشکستگی شرکت هواپیمایی اطلس گلوبال که همه پروازهای آن از سال گذشته لغو شده، مورد بررسی قرار گرفته است زیرا هنوز ابهاماتی در رابطه با توقف فعالیت ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از آناتولی، مدیرکل هواپیمایی کشوری ترکیه در توئیتی اعلام کرد که در سال گذشته بال های هواپیمایی خصوصی به خاطر ورشکستگی شکست و فعالیت های آن متوقف شد.

این شرکت هواپیمایی که قبلا اطلس جت نام داشت،  از سال ۲۰۱۸ با مشکلات مالی روبرو شد و پس از اعلام ورشکستگی پروازهای خود را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد ولی مجددا از ماه دسامبر سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلس گلوبال در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و این شرکت جز شرکت های هواپیمایی کشور ترکیه مانند پگاسوس و ترکیش بوده و دارای بیش از ۱۸ هواپیمای مسافربری و باربری می باشد.

گفتنی است که البته درست است که ورشکستگی تنها دلیل تعلیق پروازها می باشد،  اما این دلیل کاملاً مبهم است زیرا این شرکت در کانالهای رسانه های اجتماعی خود اعلام کرده بودند که برای ارائه تجربه پرواز منحصر به فرد وارد مرحله جدیدی از ساخت و ساز می شوند.

شایان ذکر است که این تجربه پرواز منحصر به فرد برای مسافرانی که تا ۱۵ دسامبر رزرو کرده اند اتفاق نمی افتد، زیرا اطلس گلوبال همه مسافران را به مرکز تماس خود هدایت کرده است.  از ۱۶ دسامبر، این شرکت هواپیمایی قول داد همه کانال های فروش از جمله وب سایت، برنامه های تلفن همراه و غیره را مجدداً راه اندازی کند و در نهایت در ۲۱ دسامبر دوباره راه اندازی شد.

گفتنی است که این هواپیمایی بیشتر از فرودگاه استانبول پرواز می کند و ۱۶ فروند هواپیمای ایرباس در ناوگان خود دارد.

کد خبر: ۵٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha