۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
عملکرد برخی بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات کرونایی ضعیف است
استاندار زنجان:

عملکرد برخی بانک‌های عامل زنجان در پرداخت تسهیلات کرونایی ضعیف است

زنجان- استاندار زنجان گفت: برخی از بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بسیار ضعیف عمل کرده‌اند و تنها ۳۸ درصد پرداخت تسهیلات کرونایی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه نسبت منابع به مصارف توسط شبکه بانکی استان خوب است، گفت: نسبت منابع به مصارف ۹۲ درصد است.

وی کسب رتبه برتر شبکه بانکی در نسبت منابع به مصارف را مطلوب اعلام کرد و یاد آورشد: این نشان می دهد بانکها همکاری خوبی را درپرداخت تسهیلات داشتند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی در استان به واجدین شرایط را قبول ندارم، گفت: انتظارم از شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات و از اداره تعاون برای ثبت نام واجدین شرایط را نمی پذیرم چرا که ضعیف کار کردند.

حقیقی تاکید کرد: باید پرداخت تسهیلات کرونایی با جدیت پرداخت شود تا اشتغال استان تثبیت شود.

وی  به عملکرد ضعیف یکی از بانک های عامل در پرداخت تسهیلات کرونایی انتقاد کرد و گفت: مدیر مربوطه این بانک در پرداخت تسهیلات بسیار ضعیف عمل کرده و تنها ۳۸ درصد پرداخت تسهیلات کرونایی دراستان داشته است.

استاندار زنجان تصریح کرد: سایر بانک ها عملکرد بسیار خوبی را در پرداخت تسهیلات کرونایی داشتند.

حقیقی گفت: شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان رتبه ۱۱ کشوری را دارد و باید رتبه بهتری را کسب می کرد و حرکت شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات کرونایی شدت بگیرد.

وی پرداخت وام ازدواج دراستان طی شش ماه سالجاری را خوب اعلام کرد و افزود: باید روند پرداخت تسهیلات وام ازدواج در استان تسریع شود.

کد خبر: ۵۴٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha