۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
عکس‌های جاسوسی از مرسدس بنز سی ال اس منتشر شد
مرسدس بنز سی ال اس فیس لیفیت یا نیو فیس؟

عکس‌های جاسوسی از مرسدس بنز سی ال اس منتشر شد

سی ال اس ۵۳ سه سال پیش توسط گروه خودروسازی مرسدس بنز معرفی شد، این خودروساز تلاش دارد با فیس لیفیت یکسال دیگر آن را در خط تولید حفظ و سپس نسل جدید آن را ارائه دهد.

بازار؛ گروه خودرو: ابتدای ماه اکتبر سال جاری تصاویر اولیه از سی ال اس ۵۳ منتشر شد، شاید بتوان گفت این خودرو پسرعمو کلاس ای سدان است. زیرا از نظر طراحی و ساخت شباهت فراوانی به سی ال اس دارد. به تازگی تصاویری جاسوسی از نمونه اولیه سی ال اس منتشر شده که احتمال فیس لیفیت یا نیو فیس این محصول با پیشرانه جدید را دارد. هرچند که این خودرو در حال تست با پوشش‌های خاص در قسمت سپر جلو، چراغ جلو و پنل‌های بوده و این موضوع گمانه زنی فیس لیفیت را افزایش داده است.

شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز سعی کرده با اعمال تغییراتی در ستون ای و جلوپنچره ویژگی جذابیت را در این خودرو افزایش دهد، اما این خودروساز آلمانی در نظر دارد با استفاده از کیت بدنه استاندارد، تغییرات طراحی ایجاد و کابین را براساس استانداردهای طراحی ایمن کند.

سی ال اس که به عنوان یکی از سدان‌های لوکس گروه خودروسازی مرسدس بنز شناخته می‌شود، این نسل را سه سال پیش معرفی کرده بود، بنابراین ممکن هست با فیس لیفیت یکسال دیگر آن را در خط تولید داشته سپس آن را با ظاهری جدید عرضه بازار کند. هرچند تاکنون اطلاعات دقیق فنی از این خودرو منتشر نشده، اما باید منتظر واکنش این خودروساز آلمانی در خصوص تصاویر و مطالب منتشر شده باشیم.

کد خبر: ۵۴٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha