۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
مردم زیر بار گرانی دست و پا می‌زنند/ سقوط بی وقفه بورس، ابهامات زیادی دارد
عضو کمیسیون عمران مجلس:

مردم زیر بار گرانی دست و پا می‌زنند/ سقوط بی وقفه بورس، ابهامات زیادی دارد

اردبیل - بدری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در زیر فشار بار گرانی و شرایط بد اقتصادی دست و پا می‌زنند و اگر در این زمینه راهکاری اندیشیده نشود آینده نامشخصی در انتظار ما خواهد بود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار  اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حل مشکلات اخیر و وضعیت اقتصادی کنونی سبب سردرگمی مردم شده به گونه‌ای که مردم از دولت انتظار دارند پاسخگوی وضعیت فعلی بازار بورس باشد.

وی با اشاره به این که مردم به خاطر اعتمادی که به دولتمردان داشتند به سمت بازار بورس رفته‌اند، بیان کرد: حال این موضوع سبب از بین رفتن اعتماد عمومی و نیز مشکلاتی در این زمینه شده است که باید دولت پاسخگو باشد و شرایط را به وضعیت متعادل برساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: افزایش سه برابری قیمت بنزین یکی از عواملی است که سبب سلب اعتماد مردم شده است و در این زمینه با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های مناسبی در راستای بهبود شرایط انجام یابد.

بدری با یادآوری سخن رئیس جمهور در ارتباط با گرانی تاریخی که به نفع مردم است تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر نه درآمد حاصل از بنزین در بین اقشار کم‌درآمد توزیع شده و نه تورم گرانی که چهار درصد بود وضعیت بهتری پیدا کرده، بلکه شرایط سخت‌تری در حال تداعی است.

وی اظهار کرد: باید این موضوع را در نظر داشت که مردم همچنان در زیر گرانی و فشار اقتصادی دست و پا می‌زنند و طبقات متوسط هم در حال سقوط به سمت طبقات پایین هستند که اگر هر چه سریع‌تر در این زمینه راهکاری اندیشیده نشود آینده نامشخصی در انتظار ما خواهد بود.

بدری گفت: این که چشم در چشم مردم وعده و وعید دهیم اما در عمل کاری نکنیم و پشت مردم را خالی کنیم کار درستی نیست و سقوط بی‌وقفه شاخص بورس یک علامت ابهام و سؤال برانگیز در ذهن مردم برجای گذاشته است.

کد خبر: ۵۴٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha